Tips på att muskla överhalsen?!

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare bananen26
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 3 358
Sv: Tips på att muskla överhalsen?!

Okej, tack för svaren! anledningen till att jag vill muskla på hans övermuskel är dels för att han knappt har någon och ser väldigt smal ut över halsen och även för att han kastar mycket med huvudet i övergångar och vissa tillfällen och om han får för mycket underhals så kommer han bli mycket starkare att köra upp huvudet! /Bananen26

om du får till formen, med eller utan halsmuskel så kommer hästen sluta vifta med huvet.

sen är de väldigt snyggt med en fin halsmuskel.

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
12
· Visningar
1 568
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 069
Senast: tomte
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 246
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 433

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka