Shark
Trådstartare
Jag ska köpa en dressyrsadel till min häst, dock skulle jag behöva lite hjälp av er då jag har väldigt dålig koll på sadlar. Det är ju bra att veta vad för sadlar som kan vara värda att prova.
Jag skulle vilja ha en i läder helst, men hon är endast riden i 2 månader så hon kommer ju muskla sig mer. Så därför har jag tittat lite på dessa som går att byta bom på också. Jag vill gärna ha en sadel med djupt säte och knästöd. Jag har inte råd med någon 10.000 kr sadel
Men självklart är jag beredd att lägga ett par tusen.
Här kommer lite bilder på hästen så ni ser lite hur hennes rygg ser ut:
Skulle bli väligt tacksam för hjälp!

Dom tre är dom senaste, dom nedanför är i början av inridningen, vet inte om det är någon skillnad på ryggen från sidan men så ni vet
"uppifrån" märks ju skillnaden.

Jag skulle vilja ha en i läder helst, men hon är endast riden i 2 månader så hon kommer ju muskla sig mer. Så därför har jag tittat lite på dessa som går att byta bom på också. Jag vill gärna ha en sadel med djupt säte och knästöd. Jag har inte råd med någon 10.000 kr sadel
Här kommer lite bilder på hästen så ni ser lite hur hennes rygg ser ut:
Skulle bli väligt tacksam för hjälp!

Dom tre är dom senaste, dom nedanför är i början av inridningen, vet inte om det är någon skillnad på ryggen från sidan men så ni vet