Tips på pullarträns

RostKaptenen

Trådstartare
Jag behöver lite tips på ett fint pullarträns. Pålle hade sönder sitt gamla för ett tag sedan men jag har inte hittat något som jag gillar...

Det ska vara brunt och helst inte kosta över 1000-lappen. Jag velar lite mellan om jag vill ha ett med bling eller ett enklare:angel:

Vilka pullarträns gillar ni?

Sv: Tips på pullarträns

Jag älskar h**ks gamla fodrade pullarträns med clincher! Tycker inte de senare modellerna varit lika snygga dock... Billiga och bra läder dessutom. Letade upp ett beganat sådant till nya hästen då det andra jag har är på tok för stort. Köpte det för någon hundralapp, knappt använt och superfint. :D

5333_132574856396_621226396_3581479_6072014_n_131515790.jpg

Senast ändrad:

Håller med.
H**ks har faktiskt snygga pullarträns. Har själv 2 st därifrån och är supernöjd med båda!!

Jag har också 2 stycken därifrån som jag är supernöjd med:

30601492.jpg

Och min stora favorit:

32623450.jpg

Det halkade lite på snedden när jag hade spänt upp några hål.....

Liknande trådar

Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
930
Senast: Bison
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
233
Senast: sweep
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 086
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka