Tips på sadelmärken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Emina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 841
E

Emina

Behöver hjälp med tips på sadelmärken som är relativt korta, bred kanal, rundbossor och aningen svängd. Har en Prestige 37:a idag som ligger bra men letar dressyrsadel och tänkte att det kanske finns andra märken som är relativt lika Prestige i utförandet. Eftersom jag letar begagnat så är det ju lättare att hitta om man har fler märken att välja på.

Sv: Tips på sadelmärken

Precis. Inte en chans att Albion kan passa om Prestige gör det.

Tror nog det är lättare att hitta beg Prestige än dom andra märkena, Jaguar ligger så högt i pris att du kan få en ny Prestige för samma penga, lite beroende på modell. Tänk på att du kan värma om bommen på Prestige, dvs du kan köpa en annan bomvidd och ändra till 37.

Liknande trådar

Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
1 422
Senast: Anna-KarinO
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
972
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka