Tips på uppfödare tamråttor

Ms_Antrop

Trådstartare
Är det någon som har tips på uppfödare till tamråttor? Vi vill köpa 2 st men jag tycker det är svårt att hitta aktiva uppfödare, fick en rekomenderad härikring (Västmanland) men varken instagram eller FB-sidan är uppdaterad sen 2022.
 
Är det någon som har tips på uppfödare till tamråttor? Vi vill köpa 2 st men jag tycker det är svårt att hitta aktiva uppfödare, fick en rekomenderad härikring (Västmanland) men varken instagram eller FB-sidan är uppdaterad sen 2022.
Om det inte är för långt till Örebro så finns BlueWhite Angel's rattery där. Jag köpte ett par ungar av henne för några år sedan.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 663
  • Omröstning
Tjatter Ikväll hålls Nobelfesten. De studenter som vann i lotteriet 2022 till att få köpa parbiljetter till Nobelfesten fick betala 8190 kronor...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
9 134
Senast: ameo
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 870
Senast: hundtant
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 140
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp