Titlar som biter sig fast

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare pollex
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 2 001
Tidningen Min Häst hade en gång för längesen en serie (heter det så när det bara är en berättelse?) som heter ”Dagen då Jack försvann”, jag älskade den berättelsen och vet inte hur många gånger jag läste den som 11-12åring. Tror minsann att @Lena Furberg är författaren ;) Om jag inte minns helt galet förstås :)

Tidningen Min Häst hade en gång för längesen en serie (heter det så när det bara är en berättelse?) som heter ”Dagen då Jack försvann”, jag älskade den berättelsen och vet inte hur många gånger jag läste den som 11-12åring. Tror minsann att @Lena Furberg är författaren ;) Om jag inte minns helt galet förstås :)
Åh. den!!! :heart Tack!! Den tyckte jag själv om...!

Åh, är det den där en ponny blir stulen ur en hage, och där det sedan går ett par år och tjejen som äger den ger upp hoppet och köper en ny häst och så stöter hon på den stulna ponnyn på en tävling?

Min mest provocerande titel (på en bok som jag givetvis inte läst eftersom jag stör mig kraftfullt redan på titeln): "Att vara med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött" :yuck:

Nu måste jag långsamt backa ut ur tråden och tvätta ögonen! :eek: Det känns inte som att det finns någon som helst risk att ha gått miste om något genom att inte läsa den boken :p

Det finns ett seriealbum av Sara Granér som lånat av den titeln - Jag vill inte dö, jag vill bara inte leverera. Den titeln är med på min lista!

En annan av henne är på min: All I want for Christmas is planekonomi.

Ja! Och Nu vill jag sjunga dig milda sånger (den har jag faktiskt läst, till skillnad från de övriga jag nämnt. Det var bortkastat, jag borde ha nöjt mig med att läsa titeln :p)

Alltså den hemska titeln. Som mycket väl passade den hemska boken.

Mörkrets alla färger av Peter Robinson.
Alltså är det mörkt så ser man knappast så mycket färger eller?

Liknande trådar

Övr. Katt Denna artikel publicerades för en tid sedan i Sveraks medlemstidning "Våra katter" Jag tycker den är så klockren och träffande...
Svar
8
· Visningar
1 679
Senast: Tviggy1081
·
B
Träning Jag har under många år iaktagit olika sätt att hantera hästar på. Jag har haft turen att träffa många duktiga människor som lärt mig... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 361

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka