Tjäna extra pengar?

Blå

Trådstartare
Vad är era bästa tips för att tjäna extra pengar?

Vill gå ner i tid på jobbet men skulle då behöva få in lite mer pengar. Har redan sålt de flesta onödiga prylar jag inte använder. Gäststuga på tomten har jag tyvärr inte annars har jag hört att man tjänar bra på det?

Vad är era bästa tips för att tjäna extra pengar?

Vill gå ner i tid på jobbet men skulle då behöva få in lite mer pengar. Har redan sålt de flesta onödiga prylar jag inte använder. Gäststuga på tomten har jag tyvärr inte annars har jag hört att man tjänar bra på det?

- Hyr ut ett rum i lägenheten/huset till en student eller annan bostadssökande?
- Husdjursvakt? Hund/katt/gnagare/fågel...
- Extrajobba hemifrån? Mycket IT, men det finns annat också. Sök på distansjobb / flexjobb.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg... 2
Svar
29
· Visningar
4 400
Senast: Fazeem
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 922
Senast: malumbub
·
Skola & Jobb Det kan vara så att jag har jobb på gång som allt-i-allo/vaktmästare. Idag var jag där för andra gången och träffade killen som ska...
Svar
10
· Visningar
1 045
Senast: Cambrie
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 862
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår