Tjäna pengar på distans!

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare froggy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 397
F

froggy

Är det någon här som bara rider distans, som inte arbetar med något annat. Och som tjänar pengar på att tävla det..

Sv: Tjäna pengar på distans!

Är det någon här som bara rider distans, som inte arbetar med något annat. Och som tjänar pengar på att tävla det..

I allra bästa fall leder en seger/placering till att du får tillbaka vad det kostade dig att anmäla, resa till tävlingen, övernatta osv.

Frågan är väl om man kan tjäna så mycket pengar på distans att man kan försörja sig? Annars kanske man bara är lyxrik....

Nej, det finns ingen svensk ryttare som "tjänar pengar" på tävlingarna. Omkostnaderna är alltför stora för att det ska gå ihop sig. Prispengarna är dessutom låga.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det finns ingen hopphäst som tjänat in så mycket pengar som King Edward under detta århundrade – och nu sprängde han fyra...
Svar
1
· Visningar
382
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 810
Senast: Kakis
·
Juridik & Ekonomi Fick hem papper att jag haft högre inkomst än jag angett 2023, jag blev jätte chockad och ringde CSN direkt, och fick jättebra hjälp... 2
Svar
22
· Visningar
1 912
Senast: Rosett
·
Samhälle Om alla skall bli ekonomiskt oberoende och leva på sina investeringar. Vem skall då utföra allt arbete som behöver göras? Vad skall man... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 730
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka