Bukefalos 28 år!

terwa

Trådstartare
Är det några här som ska springa tjejmilen?
Jag är sugen men vill gärna ha någon med mig och ta en helg i Stockholm med god mat, hotell, shopping och trevligt sällskap.
Är det ingen som har lust att hänga på och bilda ett lag Buke:laugh:?
 
Sv: Tjejmilen

Jag springer inte överhuvudtaget, men jag har några vänner som ska träffas och springa mil-slingan på ortens friluftsområde samtidigt som tjejmilen går. Ett mål att träna mot, men utan att behöva masa sig iväg till huvudstaden och trängas...

Seså! Marsch pannkaka ut och spring med er! ;)
 
Sv: Tjejmilen

Och jag som en gång drog igång tråden ska inte springa. Vi kom fram till att det var enda helgen på höstkanten som vi kunde ut med husvagnen en sista gång för säsongen. Mitt snack om att campa i Stockholm föll inte i smaken hos sambon. Förstår inte varför ;)
Lycka till ni som ska springa :)
 

Liknande trådar

Mat Jag har hittat ett trevligt recept på vitlöksrostad blomkål i ugn som jag tänkte testa i helgen. Funderar på om jag ska göra en större...
Svar
13
· Visningar
721
Senast: Sel
·
Fritid Efter en rätt tung och tuff period i livet känner jag för att komma bort lite och göra något på egen hand. Jag har aldrig varit i Paris...
Svar
8
· Visningar
857
Senast: Javan
·
Fritid Så, vi ska visst till Oslo alldeles strax. Kommer via E18 från Valdres. Förutsättningarna är att vi måste hitta en parkering till...
Svar
1
· Visningar
487
Senast: Brie
·
Mat Fyller 40 om drygt 2 veckor och för att fira detta har jag bjudit mina vänner på bla en picknick nästa helg. 🥳 I gruppen finns bla 2...
Svar
13
· Visningar
1 493
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp