"Tjocka Olle"

Cezzan

Trådstartare
Pratade precis med min far.
Han och mamma åker och hämtar ett ny tillskott till familjen imorrn.
En JRTvalp som kallas för Tjocka Olle :D

Åh på fredag ska jag få se sötnosen!

Sv: "Tjocka Olle"

Får se om jag hinner ta bilder ;), iom att jag ska dit med både min tjej och daghunden, och de redan har ett stycke hund hemma :D

Én sneakprewiew från uppf. bilder.

7366264225.jpg

TjockOlle är den med gråbrun teckning.

Jag hävdar dock att de måste döpa om honom :angel:

Jag har ingen aning faktiskt :o
Tycker också det är läcker färgsättning.

Har dock sett russels med gråbrun teckning förut.

vilken fin färg! den har jag aldrig sett hos JR innan. vad heter den? (färgen alltså)

Dilute (avblekt) trefärgad. En dilute trefärgad får gråblå/brun teckning, svart/vit får endast gråblå teckning och vit/tan bleks till citron. "Blått" är ingen godkänd färgvariant men heller inget uttalat fel enligt rasstandard.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 374
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 050
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 557
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 154
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka