Tjockt vintertäcke!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Cecely
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 886
C

Cecely

Nu är det så att mitt varmblod går på lösdrift för första gången i sitt liv. Så nu är jag ute efter ett riktigt tjockt vintertäcke, gärna med halvhals, behöver det när det börjar krypa ner mot 15-20 minus eftersom hon även är täckesklippt. Hellst ska det nite ligga över 1000 lappen. Har ni något att rekomendera?

Sv: Tjockt vintertäcke!

Shires! Finns att köpa på EKO:- för superpriser!

Jag har faktiskt deras regntäcke å är super nöjd med det!

Kolla på Länk

Jag köpte ett jätte tjockt 400 gram , med avtagbar hals + magplatta,
Var nersatt från 2300 till 899 , blev 1110 med frakt , Gratis ju :D

Det såg kanon fint ut! Men tyvär så såg jag att det inte fanns i min storlek när jag skulle beställa! :cry:

Det där såg ju väldigt bra ut! Ska kolla om de har ett sånt på eko imån! tack för hjälpen!!

Köpte ett Hansbo Event Plus till min travare. Halvhals och 400 gr, bra kvalitet! Sitter jättebra (går att justera bra över bogarna) och verkar helt enkelt super! Kostade 1265 i våran dyra hästshop, så det går nog att få tag på runt tusenlappen. Rekommenderar jag verkligen!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 980
Senast: lilsan
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 819
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
944
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår