Sv: TL Trico

Någon måste väl ha provat?
Jag tycker de verkar bra, men svårt att bilda en uppfattning bara genom att läsa på deras hemsida.

Sv: TL Trico

Vilken padd undrar du över?
Är det den de kallar 'Emma' eller den andra?

Om det är den de kallar Emma (http://www.tltrico.com/midicart/prod_show.asp?art_nr=12103) kan du få köpa en sån av mig om du vill. Använd en gång, tvättad och sen undanhängd. Den var FÖR tjock för mina behov, men kvaliten och passformen och så verkar bra, men soms agt,d en blev alldeles för tjock för det jag tänkt mig.

PM:a mig om du är intresserad, det blir nog bortplockat om jag skriver pris och sånt här.

Liknande trådar

Utrustning Jag har tänkt på att kanske använda sadelpadd, det är ingen måste för hästen. Han har inte ont i ryggen eller nått, men jag tänkte att...
Svar
9
· Visningar
539
Senast: Freazer
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 354
Senast: Enya
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
534
Utrustning Hej! Jag skall snart åka på sadelutprovning för att prova kemnevall sadlar. Har hört så mycket bra om dessa . Vad tycker ni som har... 2
Svar
27
· Visningar
3 265
Senast: Elise4321
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka