tm frost och hp snow

V

vidalinn

Har någon utav er erfarenhet av dessa två täcken horse power snow och termo master frost.. kan inte se på bilden om frost går upp något på halsen.. eller vet ni ett något sånär billigt täcke som har hel eller halvhals??
tpf
 
Ok tack, ska kolla lite mer på det=) men är det bra kvalité också håller tätt för regn o så?
 
Horsepower snow är super, jag är jättenöjd med detta täcke. Sitter kanon och har aldrig varit vått igenom. Går upp på halsen. Mvh Fia :bump:
 
Jag har FROST till min pålla och är SUPERnöjd! Sitter bra, är snyggt och håller verkligen tätt, iallafall än så länge...
Har haft det ute i 10 timmars snöande, och det har inte läckt...
 
TM frost, hur ser det ut?

Jag kan inte hitta det i katalogen, men jag letar kanske inte så noga :confused: :angel: :D

Kram Favina :bump:
 
jag har ett tm frost sitter inte riktigt super på min pålle men hon är väldigt rund om magen för tilfället.. :o
i övrigt tycker jag det är bra,har inte läckt igenom än och kommer förhoppningsvis inte göra det senare heller.
 
de finns bara på deras hemsida under täcken kostar 399 krononr nu ett blått täcke de är ju jättesnyggt=)
 
Tyvärr så finns inte Frost alls längre (fanns i går på hemsidan men idag är det borttaget) och snow levereras tidigast v 17!SUCK!
 

Liknande trådar

Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 568
Hästvård Fick igår veta att mina två hästar och min kompis två hästar som går i samma lösdrift som mina har fått positivt odlingssvar på stora...
2
Svar
23
· Visningar
4 297
Senast: FJ_
·
Hundhälsa Hej! Jag skriver detta för att förhoppningsvis få andras synpunkter på vårat problem, men också för att problem ibland blir enklare...
Svar
14
· Visningar
4 011
Senast: nullo-modo
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 127

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp