JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
Sex svenskridna 5-åringar är felfria efter första dagen på unghäst-VM i Zangersheide. De har därmed en chans att ta sig till final på...
Hästnyheter
125 stycken 5-åringar har kvalat in till semifinalerna av Folksam Open i hoppning. En bråkdel ska sållas ut till finalen och efter...
Hästnyheter
Olivia Munkberg var felfri i två semifinaler, finalens grundomgång och slutligen i finalens omhoppning. Det var hon ensam om och tog...
Hästnyheter
Tolv 7-åringar är finalklara och vinnare i dagens semifinal var Vattle AB:s Decurio med Niklas Arvidsson i sadeln. För Niklas blev det...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Är den renrasig så skulle jag beroende på ras inte bry mig om att den inte kan bo med katt eller smådjur, finns ju många raser med...
Linda_A
Alldeles nyss
Svar: 1 873
Visningar: 183 062
Hund
Valp 2025
Övr. Hund I dag börjar valpkursen för mig och valpen :) Jag hoppas det går bra och att jag och valp får någon minut av samarbete :nailbiting...
Luzzan
19 minuter sedan
Svar: 974
Visningar: 71 273
Hund
Artfex S
Övr. Hund Jag har en sån, 5 kg hund och 26 cm i manken. Han har gott om plats och hade lätt kunnat vara en bit större.
niardasp
57 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 145
Hund