Tömkörningsgjord till B-ponny

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Jessie81
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 2 371
J

Jessie81

Jag är på jakt efter en tömkörningsgjord till en B-ponny. Överallt kan man bara köpa fullstora. Helst vill jag ha tag i en i läder, men vad som helst som fungerar, och inte glider på henne går bra. Hur har ni andra med små hästar gjort? :confused:

Sv: Tömkörningsgjord till B-ponny

Jag har en gjord från chetak som jag har köpt på Granngården. Rejäl i läder.Den går att använda både på små ponnyer och stora hästar. Vi har den på vår lilla b-ponny.
Anna

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
426
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 230
Senast: MiniLi
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 063
Senast: Ajda
·
Träning Utbildning av ponny. Jag har nyligen köpt ett 6-årigt russ som inte gjort så mycket hittills. Han är snäll och min dotter kan rida...
Svar
14
· Visningar
1 080
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår