Tomma anmälningsblanketter? :O

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Skuggis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 774
S

Skuggis

Har suttit o försökt i massa timmar nu men hur jag än gör så sparas inte texten i pdf anmälningsblanketterna ._. Vad är det för fel? Någon som vet. Andra i klubben har haft samma problem men vet inte hur de löste det eftersom jag inte träffat dem på länge så har jag inte heller kunnat fråga ^^

Någon idé om vad det är som ställer till det för mejj? Skulle jag komma "printa" anmälningsblanketten och fylle i den i Photo Shop eller nått, eller blir det för krångligt för arangören?

Sv: Tomma anmälningsblanketter? :O

Du kan inte spara en pdf-fil som du fyllt i - du kan bara fylla i den och skriva ut den. Leta istället reda på samma blankett men i word-format (.doc) - borde finnas på www.ridsport.se. Den kan du fylla i och spara (förutsatt att du har Word på din dator).

Sv: Tomma anmälningsblanketter? :O

Har inte word på någon av mina datorer.

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en 17 årig travare (vet ej om det spelar roll eller ej) som jag börjar tappa tålamodet med. När jag fick honom för tre...
Svar
11
· Visningar
1 782
Senast: Pathmaker
·
M
Hästmänniskan Ja jag är en dålig medryttare. En av dom som ofta ställer in när jag sagt att jag ska rida. En sån som i perioder inte orkar med. Men... 2
Svar
36
· Visningar
5 831
Senast: emlem
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
13 279

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka