JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Topreiter sport/Topreiter Z
Islandshäst
Trådstartare
Trådstartare
cia-123
Startdatum
Startdatum
9 Dec 2007
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
1 058
Hej!
Jag undrar ifall någon vet följande.....
En häst som passar med sadeln Topreiter Z, skulle samma häst även kunna "passa i" en Topreiter Sport 2000?
Eller är de väldigt olika i sin utformning?
Naturligtvis med samma bomvidd o sitsstorlek på båda sadlarna...
Skulle behöva ett eller fler snabba svar!
Sv: Topreiter sport/Topreiter Z
Jag upplevde Top Reiter sport som lite mer svängd när jag provade sist , men är inte riktigt hundra
Fälttävlan
Hej! Jag har på sistone funderat över tävling med ”min” islandshäst, men jag vill inte tävla i femgång/fyrgång. Då både jag och hästen...
Utrustning
Jag har från flera håll fått rekommendationer om dessa sadlar på sista tiden, bla från equiterapeut, beridare och "vanligt" folk. Det...
2
3
Utrustning
Hej!
Jag hittade en av våra gamla sadlar (från 1979, märke hubertus). Efter 4h är den nu tvättad med både lädertvål och läderbalsam...
Hästmänniskan
Hej,
Håller på att bli galen och undrar ifall detta har hänt någon av er som finns här.
Jag har nu i flera månader drömt att jag åker...
2
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det spelar ingen roll. För en liten hund lär det inte bli så stor prisskillnad heller, men generellt är receptbelagda preparat lite...
Malibu_Stacy
Idag kl 14:31
Svar: 1 417
Visningar: 87 189
Hund
Somna in hemma
Hundhälsa Det är min mardröm att de ska somna in sådär pang bom. Vet inte om jag hade klarat av det. 💔 Det är hemskt att ta beslutet men då kan...
mysboll
Idag kl 14:27
Svar: 30
Visningar: 1 681
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Åh, mammas bästa kompis hade en katt vid namnet Smulan som gick bort häromdagen 🥺 Men hon skulle ha fyllt 20 år i sommar och det gick...
Asko
Idag kl 13:14
Svar: 1 192
Visningar: 63 274
Katt