Bukefalos 28 år!

Total blackout

Sv: Total blackout

Nej, fortfarande inte samma kista utan med en orm som är på väg över till råttornas och blinda deltagare som inte riktigt vet vad de gör :grin:

Någon personal såg inte jag till men det är förstås mycket möjligt att jag missade det.
 
Sv: Total blackout

Btw.ål kan vandre over land forbi fosser osv helt frivillig i naturen.så de kveles ikke av å ligge uten vann litt;)
 
Sv: Total blackout

*delvis kl*

Äh, överdriven grej att bli upprörd över, verkligen. Jag är ändå den som gapar högst i såna här sammanhang, där djur far illa, och jag har skrivit till TV ett par gånger för att jag ansett att de haft oschysst behandling av djur i tv-program. Det tolererar jag inte, men i det här programmet så är det inga djur som far illa, möjligen bortsett från ålarna som de skulle lägga i akvarier men jag har bara sett det momentet en gång så jag tror att de insåg att det var dumt och tog bort det. Jag har sett alla program (på play) och har alltid haft djuren i åtanke när jag har tittat men jag tycker faktiskt att det sköts bra.

I kistgrejen så har det hänt att orm och råttor har befunnit sig i samma rum, i kistor som är 1,5 meter ifrån varandra. Man ser i flera program att ormen har ute huvudet och några decimeter av kroppen utanför kistan, då smyger en person fram och lägger tillbaka ormen igen. Råttorna är det inte det minsta synd om, de kilar runt i sin kista och härjar, i akvariet ligger de och snarkar i en stor hög och ser ut att ha det rätt gött. Det värsta de är med om är att någon snuddar vid deras päls och hoppar fem meter bak och vrååååålar och frågar om det var en spindel :p I något avsnitt har det varit folk som har insett att det var råttor och förtjust klappat råttorna.

Visst, badkaret är väl ett gränsfall visserligen men jag tycker faktiskt inte att det är en big deal. Men så är ju jag en sån hemsk människa som tror att så länge fiskar och skaldjur är mätta och har vatten att andas i så lär de inte få några bestående men av att ligga i ett akvarium med en sprattlande människa i två minuter.
 
Sv: Total blackout

*Delvis KL*

Lyckades se delar av ett program igår natt och skulle åtminstone aldrig utsätta mina råttor för den skaderisken! Hysteriska människor som kryper omkring i bäckmörkret i ett trångt utrymme känns ju sådär säkert. Råttor är faktiskt små djur som skulle kunna bli allvarliga skador om någon satte ner ett knä eller fot på fel ställe.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Nu har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra nämligen börjat fundera på en hund. Frågan är bara om det är en bra ide. Jag är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 635
Senast: Tonto
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 101
Senast: Linda_A
·
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 528
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 680
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp