Toypudlar ?!

Mynta2

Trådstartare
Vad kostar sådana ? Har inte tänkt köpa mig en...nu :smirk: , blev bara smått intresserad då mormor i stallet hade en sådan. Något sånt fint och sött har jag aldrig sett..jag har träffat på små-dvärghundar...men detta tog priset...

Sv: Toypudlar ?!

jag har en dvärjpudelvalp som kostade 8000:- så en toy kostar nog lika mycket...

Sv: Toypudlar ?!

mellan 10 och 12 tusen tror jag uppfödare tar i överlag. Dock vet man ju aldrig om det är toy eller dvärg man tar hem svårt att se då dom är små vad dom blir för storlek.... iofs om det bara är toyar bakåt i leden är det väl större chans.... har en dvärg som kostade 9 papp för hmmm 3 år sen :)

pudlar är underbara ulliga kompisar dock måste man vara otroligt intresserad av pälsvård, det är tidskrävande och dyrt (utrustningen om man gör själv eller att ha en frisör sköta det...)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 564
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 163
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 779
Senast: tanten
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 642
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lekstuga
  • Tandfen utan kontanter
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur