Bukefalos 28 år!

Toypudlar ?!

Mynta2

Trådstartare
Vad kostar sådana ? Har inte tänkt köpa mig en...nu :smirk: , blev bara smått intresserad då mormor i stallet hade en sådan. Något sånt fint och sött har jag aldrig sett..jag har träffat på små-dvärghundar...men detta tog priset...
 
Sv: Toypudlar ?!

jag har en dvärjpudelvalp som kostade 8000:- så en toy kostar nog lika mycket...
 
Sv: Toypudlar ?!

mellan 10 och 12 tusen tror jag uppfödare tar i överlag. Dock vet man ju aldrig om det är toy eller dvärg man tar hem svårt att se då dom är små vad dom blir för storlek.... iofs om det bara är toyar bakåt i leden är det väl större chans.... har en dvärg som kostade 9 papp för hmmm 3 år sen :)

pudlar är underbara ulliga kompisar dock måste man vara otroligt intresserad av pälsvård, det är tidskrävande och dyrt (utrustningen om man gör själv eller att ha en frisör sköta det...)
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 502
Senast: Acto
·
L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
8 367
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 540
Hästmänniskan Här kommer en lång text... Jag är inne på att köpa häst men det blir troligen i sådant fall till vintern 2024/2025. Men, jag har vissa...
2
Svar
36
· Visningar
2 687
Senast: Johannna1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp