• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare fRiida
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 898
Status
Stängd för vidare inlägg.
F

fRiida

Jag ska börja ta mitt gröna kort tänka jag :smirk:. Med vad betyder TR? vad innheåller den och vart kan man köpa den??
Frida :banana:

Sv: Tr?

TR står för tävlingsreglementet. I det står alla regler för tävling. Det finns ett gemensamt TR som gäller generellt för alla dicipliner, samt ett TR för varje diciplin. När du ska börja tävla sen så är det bra att ha det gemensamma och det för den diciplin du tänker tävla i. Det går att beställa från Svenska Ridsportförbundet, www.ridsport.se

TR 1 är det gemensamma
TR 2 är för dressyr
TR 3 är för hoppningen
TR 4 är för fälttävlan
TR 5 är körning
TR 6 är distans
TR 7 är voltige
TR 8 är ponnygalopp
TR 9 är gymkhana
TR 10 är för anvisningar till arrangörer, domare och banbyggare
TR 11 är för stilhoppningsdomare

Hoppas du blir lite klokare av det jag skrev. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
971
Senast: fio
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 329
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 020
Senast: Mli
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 452
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka