• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Fiix
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 2 136
F

Fiix

Någon som tävlat i trab? skulle vara kul att göra det med min pålle men måste veta vad som finns med osv ... :angel: Vet att det finns info om Trab på ridtravarföreningens hemsida men har inte hittat så mkt ... :confused:

Sv: Trab?

Det är ridtravarförbundets "egna" sport ... Det är några hinder ryggning över bommar trava runt stolpar osv ... men vill veta lite mer :)

Någon som tävlat i trab? skulle vara kul att göra det med min pålle men måste veta vad som finns med osv ... :angel: Vet att det finns info om Trab på ridtravarföreningens hemsida men har inte hittat så mkt ... :confused:

Jag har aldrig hört talas om trab. Men de finns alltså en ridgren som kallas så?

Aah ... Det är typ bara Ridtaravare med efter som det är ridtravarföreningens egna gren :D

Vet inte riktigt :crazy: ... Men det va nån som sa att hon skulle pröva bruksridning för det var nästan samma sak :smirk: ... Men jag har ingen aning :confused: ... :p

Det står lite om trab på ridtravare.com, klicka på texter, föreningsinfo och välj november 2004 (i rutan "tidigare artiklar").

men de e ju samma sak som bruksridning jue *kollade på sidan* ;)

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 210
Senast: Lingon
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 557
Senast: Takire
·
Hemmet Mitt vardagsrum är trångt och omysigt. Min plan för att råda bot på detta har varit att slänga ut gamla, stora soffan och det stora...
Svar
17
· Visningar
760
Senast: MiaMia
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
960

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka