träckprov-Adress!!!???

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Jo_bo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 713
J

Jo_bo

Hej! Jag ska snart göra träckprov, men var/till vilken adress skickar man in träcket?
Går det bra med en vanlig plastpåse som är förslutbar och som man stoppar i ett kuvert, eller har jag fått det hela om foten?

Mvh

Sv: träckprov-Adress!!!???

Köp "Kollamasken" så får du porto, påse, låda och analys för ca 275.kr, på Granngården.
Annars ska du ha dubbla plastpåsar, egen bra förpackning så att det inte går sönder i hanteringen plus lite frimärken.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Har idag fått ett Livintyg som inte stämmer överens med hur förloppen med skador sett ut. Veterinären har, utan att jag fått se...
Svar
2
· Visningar
597
Senast: Freazer
·
Foder & Strö Hur ser era hästars dagar ut vad gäller fodertider och upplägg? Det är januari, kallt och vi har haft kolikkänning i stallet. Tankarna... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 563
Senast: lundsbo
·
Hästvård Hej! Tänkte höra om någon hade liknande erfarenheter. Mitt kallblod har återkommande problematik med magsår just vintertid av någon...
Svar
16
· Visningar
1 396
Hästvård Hej! Vi har ett sto som precis blev 16 år gammal. Varmblodstravare. Hon har sedan 6 veckor nu haft besvär med flytningar från vulva...
Svar
8
· Visningar
718

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka