Bukefalos 28 år!

Tråd för random bilder med roliga texter II

Status
Stängd för vidare inlägg.
FB_IMG_1678298755029.jpg

Inga problem med snön härhemma då det gått nedanför oss. Den här gången... 😅
 
(Jag vet att jag har lagt in några arbetsrelaterade, och här är ännu en, MEN.. Jag ÄLSKAR mitt jobb och mitt yrke, mina kollegor tycker jag väldigt mycket om, och cheferna är helt ok, jag gillar dem (speciellt ena). tyvärr är måndag nästa vecka min sista dag, tisdag avslutssamtal tillbaka i Skåne. Så detta är mina sista dagar med andra ord, 3 år där jag till största delen har trivts mycket bra. Däremot kan jag ändå inte låta bli att tycka sådana här memes är roliga, jag har trots allt haft jobb som inte alls varit roliga att gå till, som tvärtom detta jag har i dag, faktiskt rakt framkallade självmordstankar och dito planer. Så, jag kan relatera!
Kände att jag var tvungen att nämna detta. Det kan ju vara svårt att jag i någon tråd berättar hur mycket jag älskar att jobba/mitt jobb och så ser man i denna tråden mina arbetsrelaterade memes... hm liksom ;) )
330308578_719744402959585_3031311495665517481_n.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
345
Senast: Rosett
·
Gnägg Jag hittade en hel bunt roliga bilder med hästar som jag kände inte skulle passa läggas upp i den allmänna tråden utan i en egen tråd...
2
Svar
24
· Visningar
1 679
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CXCVIII
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp