Tråd för random bilder med roliga texter II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tumblr_l_165725667353629.jpg

:D
(För förklaring se föregående inlägg.)
 
Senast ändrad:
Jag tror inte att jag förstår.. :o🤔
Nu vet jag inte alls vad boken innehåller.
Men jag ser framför mig hur tjejen på framsidan är den som skrivit boken. Och att boken handlar om hur hon dödat sin egna mamma och hur glad hon är tack vare det.

Sen med det lilla tillägget att man bara får låna boken i 14 dagar pga andra vill också läsa boken och lära sig hur hon gick tillväga. :angel:
 
Nu vet jag inte alls vad boken innehåller.
Men jag ser framför mig hur tjejen på framsidan är den som skrivit boken. Och att boken handlar om hur hon dödat sin egna mamma och hur glad hon är tack vare det.

Sen med det lilla tillägget att man bara får låna boken i 14 dagar pga andra vill också läsa boken och lära sig hur hon gick tillväga. :angel:
Ok, partypooper här, men hur framgår det att hon har dödat sin mamma? Hon kan ju ha dött av vad som helst.
 
Ok, partypooper här, men hur framgår det att hon har dödat sin mamma? Hon kan ju ha dött av vad som helst.
Hon har inte dödat sin mamma. Boken handlar om en flicka som blivit hårt drillad av sin mamma under hela sin uppväxt, för att mamman vill uppleva sina drömmar genom dottern. Dottern blir tv-stjärna som litet barn, och märker hur glad hennes mamma blir av hennes framgångar. Mamman uppmuntrar ätstörda beteenden och dottern får anorexi. Det är en hemsk historia, och jag fattar inte alls det roliga i bilden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
241
Senast: Rosett
·
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
0
· Visningar
323

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Västeråsträffstråden
  • Drop-in-vigsel

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp