Tråden om det dödade fölet på Hästmänniska

lewellyn

Trådstartare
... låstes av moderator som hänvisade till tråden på Nyheter istället. Lite tråkigt, eftersom det finns flera nyheter publicerade som handlar om detta föl. Jag skule gärna fortsätta följa utvecklingen och vad de kommer fram till orsakade det hela, men vet inte riktigt vilken nyhet man ska diskutera under...?

Sv: Tråden om det dödade fölet på Hästmänniska

jo problemet löste sig självt... jag visste bara att jag redan hade kommenterat ett par gånger på olika nyheter men de hade försvunnit bakåt. tack ändå.

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 306
Senast: Palermo
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 546
Senast: qitis
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 157
Senast: Sharpless
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är... 43 44 45
Svar
893
· Visningar
23 601
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31