Trädgårdsmöbler!

Kicki_83

Trådstartare
In med bilder på era trådgårdsmöbler :)

Jag och sambon har flyttat och fått en stor altan :bump:
Men vi har inga trädgårdsmöbler och skulle vilja ha lite idéer från er :)

Så släng in bilder på möblerna som ni sitter och njuter i i sommar :)

Sv: Trädgårdsmöbler!

Vi har en sån här från Jula ca 4000 kr + dynor som vi köpte på erbjudande förra året, tror dom kostar drygt hundralappen i år. Vi köpte via nätet och fick allt hemkört. Gedigen grupp, kollade på liknande i andra butiker men denna var billigast :angel:

790075_d.jpg

Sv: Trädgårdsmöbler!

Nu har vi köpt möbler på IKEA :) Trädmöbler för strax under 1000-lappen och fyra dynor för 199 :- Tycker jag var billigt och bra ;) Det var faktiskt inte ens svårt att plocka i hop som IKEA grejer brukar vara. Riktigt sköna var dom också. Bra att det ska fortsätta vara fint väder så man får använda dom mer a :)

Liknande trådar

Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
870
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 259
Senast: Iamia
·
Hemmet Efter att ha haft min älskade etta på Södermalm i över 23 år har jag nu bestämt mig för att sälja den då jag inte bott i den på snart...
Svar
17
· Visningar
903
Senast: MiniLi
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således... 2
Svar
20
· Visningar
890
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka