Ja!! Jag skulle påstå att ingen ångrar klematisköp.
Jo, jag har ångrat en Dr Ruppel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja!! Jag skulle påstå att ingen ångrar klematisköp.
Man kan inte ha för många klematis. Jag skulle behöva många fler.Jag har gått bananas på miss Bateman och en vit som heter swan-nånting. Jag älskar klematis.
Jag tycker pioner är så vackra!Pga @Scata åkte jag förbi Plantagen igår. Hade ändå suttit på nätet och suktat efter pioner tidigare under dagen. Kom hem med en luktpion, 'Buckeye Belle', djupt mörkröd.
Jag har också ren sandjord (men hur det står till med kalken vet jag inte) och trots det så verkar det funka att ha pioner.Jag tycker pioner är så vackra!
Tyvärr så bor jag på sandjord utan kalk, så piondrömmen får vara en dröm...
Jag har bott på styv lera och nu bor jag på sandås. Pionerna har varit mina vänner på bägge ställena. Inte speciellt kalkrikt.Jag tycker pioner är så vackra!
Tyvärr så bor jag på sandjord utan kalk, så piondrömmen får vara en dröm...
Jag har en liten yta som jag kallar mitt "perenna grönsaksland". Förra året satte jag ungefär fyra jordgubbsplantor där. Uppenbarligen av revande slag. Idag har jag på ett osentimentalt vis slitit bort mängder av jordgubbsplantor för att ge perenn rucola, cikoria, oregano och gräslök en chans.
Ingen hade berättat för mig att jordgubbar är invasiva! Till och med myntan blir invaderad av dem!
Barnet har fotat. Som bakgrund har vi hörnet som gud glömde istället för att fota med nyanlagd kryddträdgård som fond. Visa bifogad fil 30287
Köp i ampell?Jag har egentligen inte plats på min uteplats men två jordgubbar borde man ju kunna knöka in nånstans? Frågan är om två räcker..
Köp i ampell?