Trädgårds- och odlingstråden 2023 - Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ny Svt-serie idag, Drömträdgården! Bara fyra avsnitt och ett bekant upplägg "så förvandlade vi vår dötrista gräsmatta till... xxx". Idag ändå med ett lite annorlunda tema/inspiration i Kuba på 70-talet.

Men jag blir mest glad åt en liten trädgårdsserie den här tiden på året också, när allt man kan göra med trädgården är just att drömma. :)
De ska lägga ned Odla med P1. :( för mig som inte tänkte ta in några grävskopor för att bygga pool och poolhus med exotiska färger så känns det jättetråkigt. Såg ett Drömträdgården för att trösta mig lite men det var ju mer av heminredning utomhus och bygga hemma, än trädgård. Så har inte sett några fler så långt.
 
De ska lägga ned Odla med P1. :( för mig som inte tänkte ta in några grävskopor för att bygga pool och poolhus med exotiska färger så känns det jättetråkigt. Såg ett Drömträdgården för att trösta mig lite men det var ju mer av heminredning utomhus och bygga hemma, än trädgård. Så har inte sett några fler så långt.
Det är något jag lyssnat på nästan varje vecka. Mycket tråkigt att det läggs ned. Har lärt mig mycket. Vill inte se nåt på TV utan lyssna när jag är ute och jobbar.
 
De ska lägga ned Odla med P1. :( för mig som inte tänkte ta in några grävskopor för att bygga pool och poolhus med exotiska färger så känns det jättetråkigt. Såg ett Drömträdgården för att trösta mig lite men det var ju mer av heminredning utomhus och bygga hemma, än trädgård. Så har inte sett några fler så långt.
Jag förstår inte alls varför de ska lägga ner det. Det verkar ju vara ett mycket populärt program. Ska de lägga in något mer flamsigt och larvigt lekprogram som är totalt oseriöst tro?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp