träns och kandar

Sv: träns och kandar

ja det är jag övertygad om :p dessutom är cavallos fransigt i sömmarna, alltså för DET priset köper jag hellre hööks för jag tycker inte det höll den standard jag förväntar mig av ett träns för cirkus 2000kr.

men nu kommer jag få hem ett kandar o ett träns denna veckan, egendesignat :d hihihihi som julafton!

så super vi kanske ses nån dag när jag kommer in o köper stång o bridong ;)
 
Sv: träns och kandar

mitt hubertus jubilée hade den färgen från början!
har haft flera hubertus faktiskt nu när jag tänker efter, dock bara ett brunt.
 
Sv: träns och kandar

DareDevil har köpt det tränset och gjort det mörkare. ;) Fodringen är dock densamma som från början då det inte är läder.
 
Sv: träns och kandar

men nu kommer jag få hem ett kandar o ett träns denna veckan, egendesignat :d hihihihi som julafton!

;)

Oh nice!! Har hittat en hemsida där man kan beställa egendesignade träns,kandar, nosgrimmor. Undra om det är samma. Såg ut att göra så fina grejer!:love: Är riktigt sugen på att beställa en svart, rundsydd nosgrimma därifrån till mitt kandar. Är trött på den vitfodrade.:angel:
 
Sv: träns och kandar

Åååå om du kommer in så måååste du ta med nya grejorna så man får kolla!:D:bump:
 
Sv: träns och kandar

Det är jag med... Men mest för att det är så jäkla jobbigt att hålla rent :angel:

Jag vet...:angel: Var och frågade om man inte kunde färga det vita svart men tydligen var lädret för fett så färgen skulle inte fästa. Synd för jag gillar verkligen designen på stübbens nosgrimma. Borde den inte finnas i helsvart?? Men ska man ha en rundsydd så kostar den säkert 3000:-:grin:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 172
Utrustning Hej! Jag har googlat och letat i alla internets vrår men hitillis inte lyckats hitta något som passar, hoppas någon här har tips :) Jag...
Svar
8
· Visningar
848
Senast: Vogue
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 591
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Hej Letar efter mitt dröm träns men har inte hittat vad jag söker. Då vänder man sig till buke såklart! Det jag vill ha: Bred...
Svar
2
· Visningar
737
Senast: Equilina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp skäller på män
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp