Träflis som underlag??

I

icen

Undrar om det är någon som har erfarenhet av träflis som underlag i en paddock??? borde det inte bli ganska halt när det regnar??
någon...

jag skulle mer oroa min för att hästen skulle trampa in en träflisa rakt in i hoven.. dom ligger inte helt platt när man har ett litet lager.. har du nån travbana i närheten så kan du ringa dit å fråga om du kan få köpa deras sand som dom skrapat av vid sandbyte..

Där jag står hade de tydligen provat med flis för några år sedan, funkade inte alls. Vet inte vad som var problemet men de fich forsla bort allt igen efter nåt halvår eller så.

Liknande trådar

Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
558
Senast: tara
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 330
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 550
Hästvård Hej, Undrar vad ni andra har för erfarenheter av muskelbristningar på hästar? Min har fått en muskelbristning i ett bakben, tyvärr samma...
Svar
5
· Visningar
495
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10