Tränarlicens

Hedda_007

Trådstartare
Pga separation från sitt ex fick min sambo sälja sina travhästar och flytta in till stan. Han slutade då att betala sin tränarlicens. nu har han träffat mig och vi har flyttat ut på landet och han har åter skaffat sig travhäst. Måste han nu ta om proven för att få tillbaka sin tränarlicens eller räcker det med att bara betala in. Det är fyra år han har varit utan.

Sv: Tränarlicens

Har för mig att det år 5år som det kan gå utan att du behöver göra om provet.
Ring tilll sekretariatet på den bana ni ska ansöka licens på.

Nej han behöver inte göra om provet. Ring sekretariatet på nya banan och anmäl överflyttning från den gamla banan. Tänk på att om han tar ut licensen nu så får han betala för hela 2006!! Likaså om han har en obetald licensavgift så måste den lösas först. Ring STC och kolla om han är osäker. (Detta hände mej när jag aktiverade min licens efter 3-4 år :angel:) Välkommen tillbaka till travet!

Nej han behöver inte göra om provet. Ring sekretariatet på nya banan och anmäl överflyttning från den gamla banan. Tänk på att om han tar ut licensen nu så får han betala för hela 2006!! Likaså om han har en obetald licensavgift så måste den lösas först. Ring STC och kolla om han är osäker. (Detta hände mej när jag aktiverade min licens efter 3-4 år :angel:) Välkommen tillbaka till travet!

Men du! DÅ ska jag passa på att fråga.
Nog är det väl så att om man väntar tills i November att lösa ut den, så betalar man väl även för 2007 va?
har för mig det var så förr, att man slapp betala för hela året innan då...

Men du! DÅ ska jag passa på att fråga.
Nog är det väl så att om man väntar tills i November att lösa ut den, så betalar man väl även för 2007 va?
har för mig det var så förr, att man slapp betala för hela året innan då...

Tar mig friheten att svara i Bulwarks ställe...'
Ja, så har det varit tidigare år så antagligen är det likadant nu. Betala i November eller december så får du även med hela nästa år.

Tar mig friheten att svara i Bulwarks ställe...'
Ja, så har det varit tidigare år så antagligen är det likadant nu. Betala i November eller december så får du även med hela nästa år.

Perfekt! Då ska jag minsann vänta jag!:devil: :)
Men tjaa, det hade väl inte varit på tapeten med nån start i Oktober ändå....

en licens får ligga nere i 3år har jag för mig..

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 534
Senast: Milosari
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 167
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 421
Senast: Görel
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 827
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka