Bukefalos 28 år!

Trångbodd med loftsäng?

Sv: Trångbodd med loftsäng?

vad hade du för loftsäng? jag vill verkligen inte ha ikea tromsö eller nån i furu, men annars är jag öppen för förslag! :idea: Det är kul att se olika modeller, så man vet att det finns valmöjligheter.. Jag gillar ju de som fästs i väggen och/eller taket så att inte benen tar upp en massa plats på golvet, men det är viktigt att den är stadig också, tänk om den skulle braka ihop?? Ännu värre - tänk om hunden skulle vara där under när den rasar? :crazy: men jag antar att de är ganska säkra, har aldrig hört talas om en loftsäng som har rasat ihop...
 
Sv: Trångbodd med loftsäng?

:eek: Det var det värsta!! Allt hittar de på! Sängar har länge kunnats fälla ut ur soffor och stora vitrinskåp, men aldrig har jag sett någon förvara sängen sådär tryckt mot taket!! Tänk vad hemskt om man råkar komma åt "upp i taket-knappen" när man sover, haha :rofl: då ligger man där man ligger... Men annars - en smart idé!
 
Sv: Trångbodd med loftsäng?

Jag har också sett små studenrum och korridorer som verkligen är fina och bra inredda! Det är inspirerande att se!! Men problemet är att jag har fler grejer nu än när jag flyttade hemifrån för 7 år sedan... Man har samlat på sig... :crazy: Jag vet inte riktigt hur jag ska rymmas med allt! Bara kläderna, jag har TRE garderober i den nya... Jag menar, en behöver man ju för sänglinne och gardiner, en som städskrubb och diverse - och ska man sen klara sig med EN garderob för sina kläder? På inköpslistan; byrå som sväljer MYCKET.:idea:

En gång i tiden bodde jag ihop med en kille och vi hade en garderob i hela lägenheten, som vi delade på. Jag hade alltså en halv garderob... Hur fasen gick det till??? :eek: Jag fattar inte...
 
Sv: Trångbodd med loftsäng?

jag vill verkligen inte ha ikea tromsö eller nån i furu, men annars är jag öppen för förslag!

Men de är prisvärda.
Du kan ju måla den i furu i valfri färg.
Trä är trä liksom och måste ju inte se furu-lantligt ut.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp