Träns med breeeed nosgrimma

Centaur

Trådstartare
Det vill jag ha..... :d Som Lussan och Jan Brink har på sina hästar. Någon som vet vart man kan få tag på det? Ska vara svart med mässing...

Sv: Träns med breeeed nosgrimma

De flesta kandar har ju sån nosgrimma, men att hitta det på träns kan nog vara svårare.
Om du vill komma lättare undan kan du alltid köpa en lös nosgrimma, om du har ett träns som passar. Både Stübben, Dyon och HG har "superwide" nosgrimmor som de säljer separat.

Sv: Träns med breeeed nosgrimma

Bild-318.jpg

Från Hubertus /ryttare & häst
nosgrimma_eng.jpg

Från Stubben

Annars kan du ju köpa ett kandar och plocka bort stångstycket, då blir det nog ännu lättare att hitta det du söker.
Här var ett från Morris and Nolan
mn_kandar.jpg

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 219
Senast: Reshästen
·
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
237
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
665
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V