Träns med dubbla nackstycken

sissu

Trådstartare
Vet någon var jag kan hitta träns med dubbla nackstycken som inte kostar 2000 kr.

MVH/

Hööks (och även Börjes) har ju ett separat nackstycke som man sätter på det ordinarie tränset. Kanske är en idé?

Skulle det kunnat vara, men jag vill ha ett helt träns där pannbandet sitter i två nackstycken som sitter med några cm. mellanrum ner på nacken.

MVH/

Vad för storlek ska du ha? Typ av nosgrimma?
Jag vet ett träns i en liten butik i närheten, som kostar 200-400 kr ungefär. Ett rundsytt i stl Full. Svart. Inkl tyglar för den delen. :)

Driver du med mig nu :rofl: Hoppas det är ett sådant..

Skickar en bild på mailet hur jag vill att det skall se ut(modellen) så får vi se om det kan vara ett liknande.. Nosgrimma :eek: va ä´de´!

MVH/

Liknande trådar

Tjatter En spinoff på tidigare tråd om att hitta på ett efternamn. Jag kommer byta efternamn i samband med skilsmässa. Har, som sagt, varit inne... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 116
Senast: Enya
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
968
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
Utrustning Okej kära Buke! Behöver lite hjälp från bikupan! Ny hästisen har visat sig vara smack på exakt mellan två storlekar i grimmor och...
Svar
6
· Visningar
614
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈