Träns med "mässingploppar"

skojskrot

Trådstartare
På både pannband och nosgrimman?
Jag tycker att det är så fiiint :d ...och är ute efter ett precis sådant träns...alltså ett achenträns (men vill ha det som engelsk nosgrimma bara utan fjollrem runt munnen,hehe)men mässingnitar på både pannbandet och nosgrimman...såg att h**ks hade ett sådant fast med silvernitar på pannband och nosgrimma men i skitkvalitet :angel: :cry:
Jag har letat som en dåre efter ett sådant men hittar det ingenstans..Har ni några tipps?
Om det inte finns något..vart hittar man i så fall ett rundsytt träns,alltså remmarna som går ner till betet och till nosgrimman är rundsydda och pannband och nosgrimma är platta och fodrade medd vitt?
Såg en bild på Lussans Tristan Ask hade ett sådant...sååå fiiint det med...

Tack på förhand!

Sv: Träns med "mässingploppar"

Har skickat PM till dig... :smirk:

Jag har ett sådant som jag fick med pållen. Ett svart aachenträns. Har ingen aning vad det är för märke på det dock...Men det är mjukt och fint läder! Bild:
trns.jpg

precis ett sådant träns jag leter efter...det är ju så fint...
men de är svåra att få tag på...känner mig som ett ufo varenda gång jag lämnet en ridsportsbutik pga att jag har haft ögon så vidöppna efter ett sådant träns med mässingploppar...
nedrans så förargligt att du inte kommer ihåg vart du fått tag på det...
Oidi_pus: Jag ska kika upp detTack för tipset!
Pemma: har svarat på ditt pm!

Liknande trådar

Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 756
Senast: Alexandra_W
·
Islandshäst Jag hoppas jag lägger den här tråden rätt... Visste inte om jag skulle lägga den här eller under "Hästutrustning", men eftersom det...
Svar
8
· Visningar
2 540
Senast: Minett
·
Utrustning Har googlat och googlat men hittar inget träns som ser likadant ut som det min medis har, men det kanske är någon här som vet hur...
Svar
4
· Visningar
1 599
Senast: Korven
·
S
Utrustning Har ett OS träns i som hänger i sadelkammaren där hemma som jag funderar på att sälja. Men minns inte modellen eller vad jag gav för...
Svar
1
· Visningar
1 021
Senast: Daisy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka