Träns med pullarnosgrimma i stl shetland?

Pazuzu

Trådstartare
Jag behöver lite tips på svarta träns med pullarnosgrimma i stl shetland. Ponnyn som ska ha det är en ädel B-ponny och de flesta träns i stl ponny är för stora eller inspända till max. Någon kanske känner till något märke vars ponny-träns är små i storleken?

Sv: Träns med pullarnosgrimma i stl shetland?

globus är jättesmå, köpte ett träns till shettis i just shettisstorlek och det passade inte någonstans, fick köpa ponny. Dock vet jag inte om dom har pullarträns, min var achengrimma på.

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
225
Senast: sweep
·
Utrustning Okej kära Buke! Behöver lite hjälp från bikupan! Ny hästisen har visat sig vara smack på exakt mellan två storlekar i grimmor och...
Svar
6
· Visningar
602
Senast: Oknytt
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 731
Senast: Edla
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår