Transport- färgtips

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Cointreau
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 659
C

Cointreau

jag ska beställa en ny transport (en b*j) men har lite beslutsångest med färgen.

Jag har en svart bil och tänkte från början ta en svart transport men då är problemet vilken färg jag ska ha på stripesen.
Vad tycker ni?

OT men svara gärna på detta också om ni vill

Funderar också på en Must*ng Elite, någon som har erfarenheter av dessa?
Vilken av de två transporterna skulle ni välja?

Tack på förhand!

Sv: Transport- färgtips

Jag tycker helt klart att du ska ta silver stripse, jättesnyggt!

såg en boj till salu för ett tag sedan som var mörkgrå metallic med silver stripes, den var skitsnygg! :love:

Jag skulle helt klart ta en boj!Dom är super!:)
Jag håller med mazarinen angående färgval, svart med silver stripes blir nog kalas.

Senast ändrad av en moderator:

Vi har till vår svarta dragbil ett silverfärgat släp med svarta stripes.

Det funkar också till vår oceanrace-dragbil, utan att se allt för dumt ut. Om man nu vill vara match-nörd :D

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
581
Senast: Honey07
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 525
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
1 042
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
3 013
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka