tränstips?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Alltid Hanna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 970
A

Alltid Hanna

Någon som har bra tips på träns för under 500 kr? :angel: Sadeln är svart, schabraket är brun, och hästen är mörkbrun.. Kan ju inte bestämma mig, och allt fint kostar aalldeles för mycket..
:o

Sv: tränstips?

Jag älskar börjes träns parade. Det håller sig fint jätte länge. Jag har haft mina under många år och de är fortfarande jättefina.

okej, ska kolla, tack så mycket för båda svaren :)

Börjes nya träns Chelsea finns i svart, det är jättefint :love: Kostar 499.
De har också ett jättebilligt med vita sömmar, Liverpool kostar bara 135 :D Båda är aachenträns, men Chelsea har avtagbart fäste.

Kolla radannonser eller auktionssiter och köp ett begagnat kvalitetsträns. Du kan också sätta ut en egen annons.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Kläder & Bli fin Tänkte inhandla en ny plattång. Eller hair straightener verkar de heta numera. Den ska i första hand vara till för att locka mitt långa...
Svar
12
· Visningar
726
Senast: MissFideli
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 410
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Muddypaws 24/25