Trasiga beställningsvaror

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fantand
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 675
F

Fantand

Jag beställde ett par läderstövlar och när jag skulle använda dem idag (första gången) så gick de sönder! I dragkedjan! Är det någon som har varit med om samma sak? :confused: :confused: :banana:

Jag ha varit med om att det har gått sönder!!
Hade åxå beställt stövlar (cavallo) special beställning. Väntade i 6 månader innan jag fick dom. När jag väl fick dom va r det snö ute, jag red mitt pass, å kom in i stallet, det sprutade vatten ut ur klackarna... *morr*
Så jag åkte raka vägen ut till butiken där jag hade köpt stövlarna, så jag fick vänta en månad till på dom... Men nu funkar dom utmärkt!
Så reklamera direkt!!

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 087
Senast: Ajda
·
Övr. Barn Nu har topplocket gått här och jag behöver er hjälp och reda i om jag är orimlig eller inte. I början av mars gick ett pingisrack... 2
Svar
28
· Visningar
3 102
Senast: Badger
·
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 241

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka