Bukefalos 28 år!

Travbok efterlyses

Capel

Trådstartare
Det var en "travguru" som gav ut en bok för något år sedan.. Kommer inte ihåg varken namn eller titel.. Det var en känd äldre "travguru" som berättade lite anekdoter om sitt "travliv".. Svensk äldre herrre som var författare.

så.. kan någon hjälpa mig på traven.. :p med titel och författare? Hade han inte jobbat i Italien i många år och flyttat hem? :confused:

Förlåt för "fattig" info men jag tror nog Ni travkännare vet vilken bok jag menar.. ;) Fanns annons om denna i Trav och Galopp för något år sedan? Finns säkert att skicka efter men jag vet inte vad jag skall söka på:cool:..
 
Sv: Travbok efterlyses

Visste väl att jag kunde lita på travfolket..:D

Jajamänsan!! K-G Holgersson var det!!

Tackar!! :bow:
 
Sv: Travbok efterlyses

.................................................................................................
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Kultur Nu behöver jag input från Buke-oraklet! Jag har skrivit en historisk roman som är under utgivning. Idag fick jag veta att jag ska välja...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 724
Senast: Keb71
·
Gnägg Lite bakgrund: Är 18, snart 19 år och har alltid hållit på med hästar och min mamma lika så. Vi hade lite olika hästar under min...
2
Svar
29
· Visningar
7 224
Senast: Trissa
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
3 945
Senast: pews1972
·
Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 265
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp