JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Travikonen Stefan Hultman är död
Trav-Sverige är i sorg.
Travikonen Stefan Hultman är död – han blev 61 år.
Det rapporterar sajten
Trottosport .
Moderator
Hästnyheter
Travikonen Stefan Hultman har dött efter en längre tids sjukdom. Han dog under lördagen och blev 61 år gammal, rapporterar Trottosport...
Hästnyheter
Travtränaren Stefan Hultman är död, enligt sajten Trottosport som talat med familjen. Han blev 61 år gammal.
Hästnyheter
Travikonen Stefan Hultman är död.
Nu sörjs han av hela trav-Sverige.
– När beskedet kom så blev det en chock, säger vännen och förra...
Hästnyheter
Hultman blev proffstränare vid 25 års ålder, och har vunnit det mesta som går att vinna i sporten, så som Svenskt Travkriterium, Oaks...
Födda -21
Avel Idag har jag gallopperat i utkanten av en äng med Kaj! 🙌🤩🍀 Var ju förra våren som jag åkte av på närliggande fält och bröt nyckelbenet...
miumiu
Alldeles nyss
Svar: 892
Visningar: 109 969
Avel
Bildtråd
Gnägg Fick världens konstigaste fråga av en bilist när vi var ute och red idag. När mitt sällskap (i täten) ska passera bilen som står still...
miumiu
6 minuter sedan
Stärka 3 åring
Träning Då hade jag börjat med att leda honom på ridbanan för att träna hantering och lagt ut bommar, ställt fram tunnor eller annat man kan...
Lingon
7 minuter sedan