Treadstone träns, bra kvalité?

nexxa

Trådstartare
Funderar att skicka efter ett sådant träns, mexikanskt, men är osäker på hur kvalitén är och om det är mjukt osv. Någon som vet?
:bow:

Sv: Treadstone träns, bra kvalité?

Jag har känt på deras pullarträns med bett på pannbandet, men de lär ju ha samma läder till alla träns. Tycker de kändes fina, inte stela eller nått, blir säkert ännu finare med rätt vård! :D
Funderar faktiskt själv på att köpa ett! :angel: .

Lägg in en bild är du snäll? :) Jag har ett fantastiskt fint träns som jag fick i julklapp nyligen. Sanslöst mjukt!

Skönt att höra ! har gått och grubblat över detta träns, är så jobbigt att hålla på att skicka tillbaka :p

Låter mkt bra..måste beställa ett nu :D Har velat i veckor. Men min valack har så skum huvudform så det lär väl inte passa bara för det :devil:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·
Utrustning Är det någon som vet innebredden på de olika modellerna för Boj och Thule? Jag är lite osäker på vad allt heter och vad de finns i för...
Svar
2
· Visningar
394
Senast: Emiro
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 849
Senast: Murray
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
665
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V