Bukefalos 28 år!

Treårstest 2013!

Malacki

Trådstartare
Någon som vet när anmälningarna för treårstesten 2013 kommer ut?? Vill ju vara ute i god tid ;)

Någon som ska till strömsholm då? :laugh:
 
Sv: Treårstest 2013!

Arrangörerna ska anmäla sina datum senast 15 dec så det kommer väl efter helgerna.
En del nytt 2013, se tråd på Avel. Löshoppning över 3 hinder, halvpoäng, linjär bedömning, poäng på ridprovet.
 
Sv: Treårstest 2013!

Ja det var väl det jag tänkte ;)
Mycke bättre att ändra löshoppning till tre hinder istället, det är det enda min pålle kommer vara van vid. (bara min åsikt)
 

Liknande trådar

L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 313
Senast: gulakatten
·
Hundhälsa Har en otroligt aktiv och glad tik på ett och ett halvt som var ute och sprang i blåbärsris i onsdags och då hände det som inte får...
Svar
10
· Visningar
1 805
Senast: Kakis
·
Kläder & Bli fin Det är ganska nytt och Hon fyller år snart. Jag är kass på presenter. Vet inte vad hon vill ha eller behöver och vill heller inte fråga...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 363
Senast: Smoothi
·
Mat Var går man för att äta en god middag i Sundbyberg en vardagkväll? Jag vill inte ha pizza, pasta eller burgare och då jag kör bil kommer...
2
Svar
21
· Visningar
1 385
Senast: Laslaw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp