Trinity täcke och liner

Vill man ha mycket plats för bogarna då väljer man Rambo Optimo. Min häst som normalt har 140 eller 145 i Amigo, Rhino och Rambo har 130 i Optimo. Med Optimo försvann det lilla skavet han fick. Han fick skav uppe på sidan om bogen.
 
Dåså, beställt 2 st täcken så får vi se hur dom passar..blir att leta fram ett lakan till att packa in honom i..
Blev ett Trinity 50g och ett Bucas Irish Turnout 50g med hals.
Va sugen på ett Amigo Bravo plus 30g med v-front, men det fanns bara i typ 125, och det blir liiite väl litet 😅
Ser fram emot att så småningom ha tillräckligt med passformserfarenhet på pållen att det blir lättare att hitta saker 🙈 eller att iaf hitta nått som passar som man kan köpa fler av 😉
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
825
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej! Jag har tänkt ta upp ridningen igen efter flera flera års uppehåll men känner att jag kommit av mig väldigt mycket vad gäller både...
Svar
9
· Visningar
742
Senast: skiesabove
·
Utrustning Nu står vi i en så där roligt tid när det är 4 grader på natten/morgon och 20 grader mitt på dagen. Min ena häst är klippt sen tidigare...
Svar
11
· Visningar
1 423
Senast: super
·
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 072
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp