Bukefalos 28 år!

Trivsamhetstips

MissFideli

Trådstartare
Ett lite tips som är jättemysigt! Om inte alla redan har så :D

Ni som har badrum med bara dusch, när ni har främmande, ställ en liten ljusstake med tänt ljus på avloppet i duschen.
Ett par i min släkt har alltid så, det är jättemysigt att gå på toa där :laugh:

Fler små tips?
 
Sv: Trivsamhetstips

Fler små tips?
En tänd brasa. (Öppen spis eller motsvarande underlättar.)
Nybakade kanelbullar, eller åtminstone doften av dem.
En katt.
Musikinstrument.
En lavalampa (ja, jag är född på 60-talet...;)).
En tjock skön matta att gå barfota på.
Kreativ ljussättning i allmänhet, både direkt och indirekt. Svaga halogenspotar (gärna dimbara eller med fast underspänning) mot taket från höga skåp... mot väggen bakom olika möbler... bakom högtalare...
 
Sv: Trivsamhetstips

Tända ljus överallt. Många goa filtar i soffan som man kan virra in sig i :) Helst en kanna the färdig om det passar. Inte allt för städat... lite halvstökigt sådär :)
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 555
Senast: LiviaFilippa
·
Hemmet Vi ska renovera två badrum, ett som är befintligt idag och ett som ”inte finns”, det är en toalett idag som ska byggas ut så det ryms...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
6 198
Senast: BernT
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
398
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
792

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp