Trött, tröttare, tröttast...

Status
Stängd för vidare inlägg.
November - februari är såna där månader, som jag gladeligen hade bosatt mig utomlands om någon kunde sponsra mig... I natt har jag sovit hyfsat ändå, men när jag klev upp ur sängen, fick på mig kläder och ätit lite frukost, var skrivbord och klädhögar mig övermäktiga. Så jag lade mig på sängen en stund med lite meditativ musik.

Jag bar med mig lite sopor, på rullatorn på väg till bilen och kom ihåg att slänga dem i soprummet innan jag tog bilen ut till mor o far i Hovsta. Nu skymmer det för fullt och är kolsvart när jag åker hem i kväll. Men idag regnar det inte/har inte regnat så det är ju något positivt i alla fall. :p

Kläder, skrivbord och diskbänk får jag leta fram i morgon förmiddag då jag får hemstäd kl 13.... De sköter dammsugning av golv, fixar badrummet, torkar skåpluckor, listor och golv, var 14'e dag a 2 timmar om de är en person, men vanligtvis två personer och då rafsar de igenom allt på 40 minuter, 1000 kr i månaden efter rutavdrag. När jag började med dem för tre år sedan, tog de 700 i månaden efter rutavdrag och då hade de med sig egen dammsugare. Nu får jag själv tillhandahålla dammsugare.

Får se om jag ska försöka övningsköra manuell rullstol i morgon, eller om jag ska ta permobilen och se om min frisör har tid att pigga till mig i håret.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp