Status
Stängd för vidare inlägg.
Kära dagbok,

Idag hittade jag ett gammalt meddelande jag skrivit på ett hemligt språk för massor av år sedan. Jag lyckades översätta det efter en stunds funderande, men jag borde nog ha låtit bli. Det gick ungefär ut på att livet är fruktansvärt och att det alltid kommer att vara det. Jag blev lite ledsen, eller kanske egentligen trött. Trött på att jag aldrig har lyckats uppskatta livet, trött på att jag fått mig själv att må dåligt under så många år. Trött över att jag inte kommit över mig själv än, trött att jag inte lyckats göra mig av med den där äckliga sidan av mig själv. Så jäkla trött på att jag är så jävla patetisk och fruktansvärd.

Dessutom har jag ägnat dagen till att googla rakblad med skräckblandad förtjusning. Innan jag slutar skulle jag nog bara behöva gå lite djupare, och då behöver jag byta upp mig. Vi får se.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 185
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Det fortsätter att mala tankar om ensamhet i min skalle till och från. Ibland ramlar jag ner i en liten grop och allt känns eländigt...
Svar
2
· Visningar
620
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 611
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 112
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp