JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur får man en bild här på buke, som syns när man skrivet
inlägg?
Status
Stängd för vidare inlägg.
IT & mobiler
Jag har en Samsung A53 som för ett par veckor sedan ungefär tappade förmågan att klistra in text. Jag kan, till exempel, kopiera en länk...
IT & mobiler
Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person?
En hel del...
2
IT & mobiler
Facebooksidan för min förening (är ordf) hr ändrat. (tror jag vet av vem...)
Jag är borttagen som admin plus att inlägg numera måste...
IT & mobiler
När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet.
Detta är väldigt störande. 🧠
Nån som vet...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Definitivt jag när jag blir lite äldre, är visst halvvägs där redan :laugh:
Lillefrun
Idag kl 19:21
Svar: 1 335
Visningar: 80 928
Hund
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Vi gav fri tillgång till familjehunden som var kräsen. Han smååt och framförallt på natten. Han höll sig fin. Även min Viggo fick fri...
linnsan
Idag kl 18:42
Svar: 25
Visningar: 1 920
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Har någon kattbädd någonsin passat Juno? Hon ser ut som en gigantisk (men söt) 15 kg katt på alla bilder 😁
Har för mig att jag tipsade...
ufot
Idag kl 18:42
Svar: 614
Visningar: 32 414
Katt
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag har nog aldrig varit så nära att börja överväga att köpa egen häst som när vännen/tränaren/uppfödaren "råkade" nämna att det vackra...
Mineur
11 minuter sedan
Svar: 1 425
Visningar: 110 396
Grenar
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag har aldrig kallat dig naiv eller okunnig noch jag är inte provocerad. Jag skrev ju att så länge man har en buffert ser jag inget...
Alexandra_W
27 minuter sedan