Troon död?

Sv: Troon död?

Kollade precis, det stod död 2009.

Jag är väl lika efter isf, hade inte en aning om detta.
Troon-avkommorna som är så söta... Trist!
 
Sv: Troon död?

Ja, jag var oxå inne å kikade. Men det måste vara nyss han försvunnit, för jag brukar vara en ganska flitig användare av galoppsport.se och sist jag kollade vill jag nog minnas att det inte stod nått om att han dött... :crazy:

Men väldigt tråkigt hur som helst. Ingen som vet varför?
 
Sv: Troon död?

Förresten, är det din pålle på avataren? Han/hon är sjukt likt min herre här hemma, som är efter just Troon. Kan din vara det oxå må tro?:)
 
Sv: Troon död?

Japp! Hästen på min avatar är Kasans Kamé, efter Troon. Såg att hon är sjukt lik din.. Roligt!

Tyvärr blev hon ingen ridhäst så jag sålde henne förra året till promenad/avel.
En underbar häst! Ett litet busfrö men fantastisk att hantera- aldrig några problem. Och dessutom otroligt söt.

Din då? Är han likadan?
 
Sv: Troon död?

Åh, spännande! Låter lite om min i sättet.:) Synd att hon inte funkade som ridhäst, vad var det som krånglade?

Min är oxå en liten ängel att ha å göra med, väldigt bra i huvudet, och cool att ha med ute på nya ställen. Snäll mot allt och alla. Väldigt lättlärd, har gått som ridhäst i ca 1½ år och är kul och arbetsvillig att ha å göra med. :bow:
 
Sv: Troon död?

Troon togs bort pga hjärtsvikt på Helsingborgs djursjukhus i juli 09, har en avkomma efter honom som uppfödaren var och tittade på veckan efter det hade hänt.
Väldigt synd för jag hade tänkt använda honom till mina egna ston nu till våren. Synd att man väntar för länge
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Efter att en häst dödades på Alnön i Sundsvall uttrycker nu andra hästägare oro i området. Polisen utreder händelsen som grovt...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: Gunnar
·
L
  • Artikel
Dagbok Dethär kanske låter konstigt efter som att iprincip alla vet att jag har försökt att ta själv mord flera gånger. Men jag är SKIT RÄDD...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 372
Senast: cirkus
·
  • Artikel
Hästnyheter Trots en resa i dödens kunde Timo Nurmos-tränade Adriatica vinna Svenskt Trav-Oaks för Magnus A Djuse. – Vilken märr. Hon kämpade...
Svar
0
· Visningar
427
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter En jägare åtalas nu skottet som dödade hästen. Men inte för jaktbrott som man skulle kunna tro. I stället gäller åtalet framkallande av...
Svar
0
· Visningar
646
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp